Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Πάνω από 200 μερίδες φαγητού θα μοιράσει ο Δήμος Χαλκιδέων σε άπορους συναθρώπους μας το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα

Το ανθρώπινο πρόσωπό του δείχνει  και αυτές τις  μέρες ο Δήμος Χαλκιδέων. Όπως έγινε γνωστό μέσω του ΔΟΠΠΑΧ, η δημοτική αρχή θα διανείμει το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα 200 και πλέον μερίδες φαγητού σε άπορους συναθρώπους μας, του Δήμου, όπως αλλωστε κάνει και  καθημερινά.
«Τις άγιες αυτές ημέρες δεν θα επιτρέψουμε να μείνει χωρίς φαγητό καμία από τις οικογένειες που έχει ζητήσει τη βοήθεια του Δήμου Χαλκιδέων» είπε μιλώντας στο eviatop η Έλενα Βάκα και τόνισε ότι τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας από εργαζόμενους και εθελοντές. Για αυτό και η διανομή γίνεται κατ’ οίκον. Επίσης η Δήμαρχος έκανε γνωστό ότι για κάποιες λίγες περιπτώσεις αστέγων, ο Δήμος Χαλκιδέων και οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν μεριμνήσει σχετικά.

Τέλος η Έλενα Βάκα επεσήμανε ότι «τις τελευταίες εβδομάδες, σχεδόν από την αρχή της πανδημικής κρίσης, έχουν αυξηθεί οι οικογένειες που έχουν απευθυνθεί στο Δήμο Χαλκιδέων για βοήθεια και που ζουν στα όρια της φτώχειας. Γενικώς υπάρχει αυξητική τάση, αλλά ο Δήμος δεν πρόκειται να αφήσει καμία οικογένεια στο έλεος της οικονομικής και πανδημικής κρίσης, τουλάχιστον όσον αφορά στη σίτιση».