9.000 πήρε κάποιος κάπου κάποτε όχι για παροχή υπηρεσιών, αλλά για να καλυφθούν τα έξοδα προσωπικής του υποχρέωσης από Δήμο της Εύβοιας. Τα χρήματα δεν επιστράφηκαν ποτέ και
συνεχίζει και φεσώνει ως πολίτης την Επιχείρηση αφού δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις του, όπως όλοι οι δημότες. Μόνο ας αστεία αντιμετωπίζεται η περίπτωση από κάποιους και για λύπηση από κάποιους άλλους.
συνεχίζει και φεσώνει ως πολίτης την Επιχείρηση αφού δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις του, όπως όλοι οι δημότες. Μόνο ας αστεία αντιμετωπίζεται η περίπτωση από κάποιους και για λύπηση από κάποιους άλλους.
