Η άσκηση επιβάλλεται και ο Στάθης Παπανδρέου το γνωρίζει αυτό! Γι΄αυτό και αν και τηρεί κατά γράμμα τις οδηγίες και μένει σπίτι, μισή ώρα την ημέρα βγαίνει για άσκηση. Άλλωστε τη γυμναστική
δεν την έβαλε στο πρόγραμμά του μετά την κρίση του κορονοϊού… Γυμναζόταν πάντα και γι΄αυτό συνεχίζει και τώρα. Ο πάντα χαμογελαστός και αισιόδοξος Στάθης συστήνει υπομονή και όλα θα περάσουν…
δεν την έβαλε στο πρόγραμμά του μετά την κρίση του κορονοϊού… Γυμναζόταν πάντα και γι΄αυτό συνεχίζει και τώρα. Ο πάντα χαμογελαστός και αισιόδοξος Στάθης συστήνει υπομονή και όλα θα περάσουν…
