Δεύτερο βίντεο από το Δήμαρχο Καρύστου Λευτέρη Ραβιόλο. Μπροστά σε εκκλησία ο Δήμαρχος λέει στους δημότες να μείνουν στο σπίτι. Γρήγορα θα ανταμώσουμε και θα ξεφαντώσουμε όπως λέει
και ο Διονύσης Σαββόπουλος και βέβαια το μήνυμα πάει και στους επισκέπτες να μην ταξιδέψουν για Πάσχα στην Κάρυστο. Το καλοκαίρι έρχεται οπότε θα έχουν πολλές ευκαιρίες για ταξίδια στον όμορφο Δήμο Καρύστου.
και ο Διονύσης Σαββόπουλος και βέβαια το μήνυμα πάει και στους επισκέπτες να μην ταξιδέψουν για Πάσχα στην Κάρυστο. Το καλοκαίρι έρχεται οπότε θα έχουν πολλές ευκαιρίες για ταξίδια στον όμορφο Δήμο Καρύστου.
