Η μεγάλη συντονισμένη προσπάθεια συνεχίζεται παρόλο το μειωμένο αριθμό των εργαζομένων που διαθέτει ο Δήμος Χαλκιδέων λόγω της υγειονομικής κρίσης με τη οποία έχουμε έρθει όλοι αντιμέτωποι!
Η Δημοτική Αρχή φροντίζει με εβδομαδιαίο προγραμματισμό να προχωράει στο καθαρισμό της Δροσιάς και των Λουκισίων με σκοπό να είναι όλοι οι δημότες ικανοποιημένοι. Το έργο της είναι δύσκολο, αλλά η διασφάλιση της δημόσιας υγείας είναι ο κύριος στόχος. Για ακόμη μια φορά αυτήν την ιδιαίτερη Μεγάλη Εβδομάδα που όλοι βιώνουμε, μερίμνησε για να είναι τα χωριά καθαρά. Ο Αντιδήμαρχος Ανθηδώνος Κώστας Καρβούνης, παρακαλεί τους κατοίκους να διατηρησουν όσον το δυνατόν καλύτερα αυτή η εικόνα.












