Μέχρι τα μέσα Μαϊου θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στην Αβάντων. Μέχρι δηλαδή να ανοίξουν τα καταστήματα τα οποία έκλεισαν λόγω κορονοϊού. Μέχρι τότε θα έχουν στρωθεί οι πλάκες, τα
φωτιστικά και όλα θα είναι έτοιμα ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι καταστηματάρχες. Αρκετή η ζημιά που έπαθαν με τον κορονοϊό και τουλάχιστον όταν θα αρθούν τα μέτρα να μην έχουν και …σκαψίματα μπροστά από τα καταστήματά τους.
φωτιστικά και όλα θα είναι έτοιμα ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι καταστηματάρχες. Αρκετή η ζημιά που έπαθαν με τον κορονοϊό και τουλάχιστον όταν θα αρθούν τα μέτρα να μην έχουν και …σκαψίματα μπροστά από τα καταστήματά τους.
