Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

«Βάψτε μου τη ρίζα, πληρώνω το πρόστιμο»

Στην πρόσφατη δημοσκόπηση της MRB για λογαριασμό του Star, αυτό που δήλωσαν πως επιθυμούν να κάνουν οι περισσότεροι μόλις χαλαρώσει η καραντίνα, είναι να πάνε στο κομμωτήριο. Και ο λόγος δεν είναι το ψαλίδι αλλά το… πινέλο. Οι ξανθές στην πλειοψηφία τους Ελληνίδες έμειναν
δίχως τις πολυπόθητες αποχρώσεις και οι κοκκινομάλλες ούτε καν δοκίμασαν αυτοσχέδιες απόπειρες στο πιο δύσκολο αντικειμενικά χρώμα μαλλιών.

Οι άρρενες κουτσά στραβά και με την βοήθεια της κουρευτικής μηχανής θυσίασαν λίγο περισσότερο την φράντζα και κατάφεραν να τιθασεύσουν την επί κεφαλής αναστάτωση. Οι κυρίες ωστόσο βρέθηκαν ενώπιον μιας καραντίνας, η οποία αναμένεται να συνεχίσει για αρκετές μέρες ακόμη, με την άβαφη ρίζα να πλησιάζει επικίνδυνα τις κορυφές των αυτιών τους και το ξανθό να υποχωρεί ατάκτως ελλείψει επαγγελματικής επέμβασης. Λογικό εν μέρει να προσπαθήσουν να βρουν μία κάποια λύση η οποία δεν περιορίζεται σε μπαντάνες και κλάμερ. Αυτά είναι σωσίβια της πλάκας. Σύμφωνα με τα όσα ακούμε εδώ και ημέρες οι τηλεφωνικές ικεσίες στους hair experts τείνουν να πάρουν επικίνδυνες διαστάσεις ενώ στον φόβο μήπως κατηγορηθούν ότι παρανόμησαν για χάρη του ξανθού, πολλές είναι αυτές που βάφονται on camera στα κοινωνικά δίκτυα για να αποδείξουν πως μπορούν και μόνες τους καλά.

Όλα όσα έχουν ζήσει και κυρίως ακούσει τις εβδομάδες αυτές οι κομμωτές μπορούν να αποτελέσουν κάλλιστα τροφή για σπαρταριστά σενάρια μυθοπλασίας στα τηλεοπτικά πλατό.