Η Ελένη Μενεγάκη, η οποία μένει σπίτι με την οικογένειά της υπακούοντας στις εντολές της κυβέρνησης, το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια τρυφερή φωτογραφία.
Συγκεκριμένα η παρουσιάστρια ανήρτησε ένα στιγμιότυπο, στο οποίο η 5χρονη κόρη της Μαρίνα, κάνει ποδήλατο στον κήπο του σπιτιού στα Μελίσσια. «Μια γλυκιά καλημέρα σε όλους» έγραψε η Ελένη Μενεγάκη στη λεζάντα της ανάρτησής της.
govastileto.gr
Συγκεκριμένα η παρουσιάστρια ανήρτησε ένα στιγμιότυπο, στο οποίο η 5χρονη κόρη της Μαρίνα, κάνει ποδήλατο στον κήπο του σπιτιού στα Μελίσσια. «Μια γλυκιά καλημέρα σε όλους» έγραψε η Ελένη Μενεγάκη στη λεζάντα της ανάρτησής της.
govastileto.gr

