Στην εκπομπή «Χωρίς χρώμα» στο High TV ήταν καλεσμένος χθες το βράδυ ο Δήμαρχος Καρύστου Λευτέρης Ραβιόλος. Η κρίση του κορονοϊού και τα μέτρα που έχουν ληφθεί από τη Δημοτική αρχή
τα θέματα της συζήτησης και βέβαια ο δήμαρχος ευχήθηκε σε όλους καλή Ανάσταση, «μένουμε σπίτι και σύντομα θα ανταμώσουμε». Δεν παρέλειψε να δώσει τις ευχές του για καλό Πάσχα και στους καρυστινούς που μένουν στην Αθήνα και αυτό το Πάσχα δεν θα πάνε στην όμορφη Κάρυστο.
τα θέματα της συζήτησης και βέβαια ο δήμαρχος ευχήθηκε σε όλους καλή Ανάσταση, «μένουμε σπίτι και σύντομα θα ανταμώσουμε». Δεν παρέλειψε να δώσει τις ευχές του για καλό Πάσχα και στους καρυστινούς που μένουν στην Αθήνα και αυτό το Πάσχα δεν θα πάνε στην όμορφη Κάρυστο.
