Στα "Κανάρεια 2024" έδωσε το παρών χθες ο Θανάσης Ζεμπίλης
Στην Ερέτρια βρέθηκε χθες το βράδυ ο Βουλευτής Θανάσης
Ζεμπίλης για την τελετή λήξης των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Ερέτριας
«Κανάρεια 2024», που άφησαν ένα διακριτό πολιτιστικό αποτύπωμα, όπως σημείωσε ο
ίδιος σε ανάρτηση του στο fb.