Δίνει το «παρών» όπου αξίζει και η χθεσινή εκδήλωση για τη
λήξη της Ναυτικής εβδομάδας στη Χαλκίδας με την μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού άξιζε
τον κόπο.
Ο βουλευτής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ Συμεών Κεδίκογλου βρέθηκε χθες το
απόγευμα στον αύλειο χώρο του Πολεμικού Μουσείου Χαλκίδας και είχε εγκάρδιο
χαιρετισμό με τον Μητροπολίτη Χαλκίδος κ. Χρυσόστομο.