Με 10 μέρες καθυστέρηση θα παραδοθεί τελικά ο δρόμος Ροβιές – Ήλια. Η αρχική ημερομηνία ήταν για τις 30 Ιουνίου, αλλά τελικά η παράδοση πάει για τις 10 Ιουλίου. Το θέμα συζητήθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του περιφερειακού Συμβουλίου και σύμφωνα με την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Γιώργου Κελαϊδίτη, ξεκίνησαν ήδη οι τελικές εργασίες των ασφαλτοστρώσεων, σήμανσης και διαγράμμισης.
Απομένει η τοποθέτηση των φωτιστικών σωμάτων. Αποφασίστηκε ο δρόμος να δοθεί στην κυκλοφορία την Παρασκευή 10 Ιουλίου το πρωί.
