Μία σημαντική εξέλιξη για την Ερέτρια ανακοίνωσε ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, κατά την παρουσία του στα εγκαίνια του νέου κλειστού γυμναστηρίου τύπου «μπαλόνι».
Ο περιφερειάρχης γνωστοποίησε ότι η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας θα χρηματοδοτήσει με 1,2 εκατ. ευρώ την ανάπλαση της Πλατείας Ηρώων, ενός έργου που αποτελεί πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας και αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά το κέντρο της Ερέτριας.
Όπως έγινε γνωστό, ο Δήμος Ερέτριας έχει ήδη ολοκληρώσει την εκπόνηση της σχετικής μελέτης, ανοίγοντας τον δρόμο για την υλοποίηση του έργου με την εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από την Περιφέρεια.
Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο των εγκαινίων του νέου κλειστού γυμναστηρίου, ενώ ο δήμαρχος Ερέτριας, Νίκος Γουρνής, χαρακτήρισε τη χθεσινή ημέρα ιστορική για τον δήμο, καθώς συνδυάστηκε η λειτουργία μιας νέας αθλητικής υποδομής με τη δρομολόγηση ενός ακόμη μεγάλου έργου για την πόλη.
Παράλληλα, ο Φάνης Σπανός συνεχάρη τη δημοτική αρχή για την ολοκλήρωση της διαδικασίας νομιμοποίησης των αυθαίρετων κατασκευών στο Νησί των Ονείρων, ενώ ακολούθησε αυτοψία στα έργα που υλοποιεί η Περιφέρεια στην περιοχή, μεταξύ των οποίων και η δεύτερη φάση της ανάπλασης της παραλίας Αμαρύνθου.
