Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Εξήντα χρόνια μετά, ξανά μαζί οι απόφοιτοι του Α΄ Λυκείου Χαλκίδας του 1966


Έξι δεκαετίες μετά την αποφοίτησή τους, οι αναμνήσεις ζωντανεύουν και οι παλιοί συμμαθητές δίνουν ξανά ραντεβού. Το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026, στις 13:30, στο ξενοδοχείο «Παλίρροια» στη Χαλκίδα, θα πραγματοποιηθεί η επετειακή συνάντηση των αποφοίτων του Α΄ Λυκείου Χαλκίδας του έτους 1966.

Εξήντα χρόνια μετά το τελευταίο σχολικό κουδούνι, οι συμμαθητές θα έχουν την ευκαιρία να ανταμώσουν, να θυμηθούν στιγμές από τα μαθητικά τους χρόνια, να μοιραστούν ιστορίες ζωής.