Με έντονο άρωμα Εύβοιας πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην Αθήνα η 1η Σύνοδος του Εθνικού Συμβουλίου της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης (ΕΛ.Α.Σ.), επιβεβαιώνοντας ότι ο Νομός ξέρει να δίνει δυναμικό «παρών» στα μεγάλα πολιτικά προσκλητήρια της κεντροαριστεράς.
Ο Μίλτος Χατζηγιαννάκης, με το «βαρύ» βιογραφικό του πρώην δημάρχου Σκύρου και πρώην βουλευτή Εύβοιας, κρατά πλέον το τιμόνι της Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος, ως γραμματέας και είχε χθες την ευκαιρία να βρεθεί με τον χαλκιδέο δικηγόρο Νίκο Ανέστη, ο οποίος συμμετέχει στο Εθνικό Συμβούλιο της ΕΛ.Α.Σ..
Οι δύο άνδρες τα είπαν σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα και δήλωσαν γεμάτοι αισιοδοξία για το μέλλον του νέου εγχειρήματος.
