Με επίκεντρο τα έργα που έχουν υλοποιηθεί αλλά και εκείνα που δρομολογούνται για τα επόμενα χρόνια, πραγματοποιήθηκε χθες η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ερέτριας, κατά την οποία παρουσιάστηκε το Περιφερειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΠΠΑ) από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό και τον Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Γιώργο Κελαϊδίτη.
Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο δήμαρχος Ερέτριας Νίκος Γουρνής, ο οποίος εξήρε τη συνεργασία του Δήμου με την Περιφέρεια, τονίζοντας ότι από την πρώτη στιγμή ο Περιφερειάρχης στάθηκε αρωγός στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της περιοχής.
«Σε ό,τι σχεδιάζαμε βρίσκαμε λύσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ στη συνέχεια παρουσίασε αναλυτικά τα έργα που έχουν ολοκληρωθεί, ξεκινώντας από το «Μπαλόνι», για το οποίο ακολούθησαν αμέσως μετά τη συνεδρίαση τα εγκαίνια. Παράλληλα, αναφέρθηκε στα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και σε εκείνα που προγραμματίζονται να υλοποιηθούν το επόμενο διάστημα.
Από την πλευρά του, ο Περιφερειάρχης Φάνης Σπανός έκανε λόγο
για μια διαχρονικά στενή και παραγωγική συνεργασία με τον Δήμο Ερέτριας,
εστιάζοντας ιδιαίτερα στα μεγάλα οδικά έργα της περιοχής.
Όπως ανέφερε, η παράκαμψη Χαλκίδας βρίσκεται ήδη στο στάδιο
της κατασκευής, ενώ για την παράκαμψη Βασιλικού η βασική μελέτη έχει
ολοκληρωθεί και βρίσκονται σε εξέλιξη οι συμπληρωματικές μελέτες.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην παράκαμψη Αμαρύνθου,
σημειώνοντας ότι η υπάρχουσα μελέτη επικαιροποιήθηκε, ωστόσο παρουσιάζει μια
σημαντική αδυναμία, καθώς παρακάμπτει αποκλειστικά τον οικισμό της Αμαρύνθου.
«Επιλέξαμε να
επενδύσουμε λίγο ακόμη χρόνο, ώστε να προστεθεί ένας κυκλικός κλάδος που θα
καταλήγει στον Άγιο Κωνσταντίνο, πριν από την Ακτή Νηρέως. Έχουμε ήδη δεσμεύσει
τους απαραίτητους πόρους και υπογράφεται προγραμματική σύμβαση για την εκπόνηση
της σχετικής μελέτης», τόνισε ο Περιφερειάρχης.
Ο κ. Σπανός αναφέρθηκε επίσης στην ανάπλαση της παραλίας
Αμαρύνθου, που ολοκληρώθηκε, στην ανακατασκευή γέφυρας και οι εργασίες διευθέτησης
του Σαρανταπόταμου, στον αρχαιολογικό χώρο Ερέτριας, όπου ολοκληρώθηκαν οι
εργασίες αναστήλωσης του αρχαίου Θεάτρου, ενώ η Περιφέρεια εξασφάλισε
χρηματοδότηση ύψους 1.210.000 ευρώ και για την ενοποίηση μνημείων του
αρχαιολογικού χώρου.
Αναφέρθηκε και σε έργα που έχουν προγραμματιστεί, όπως στην ανάπλαση
της παραλίας και της κεντρικής πλατείας Ηρώων της Ερέτριας, σε έργα εσωτερικής
και αγροτικής οδοποιίας, για τα οποία θα κατανεμηθούν χρηματοδοτήσεις μέσω της
ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας αλλά και σε έργα ύδρευσης και αποχέτευσης, που θα
χρηματοδοτηθούν μέσω του «ΠΠΑ 2026 – 2030».
Ο Αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας Γιώργος Κελαϊδίτης αναφέρθηκε εκτενώς στις παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο οδικό δίκτυο, επισημαίνοντας ότι, χάρη στις πιστώσεις που εξασφαλίστηκαν, θα υλοποιηθούν στοχευμένα έργα σε σημεία αυξημένης επικινδυνότητας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Στάθηκε ιδιαίτερα στα αντιπλημμυρικά έργα που έχουν
δρομολογηθεί, όπως αυτό του Σαρανταπόταμου, καθώς και σε έργα που έχουν ήδη
ολοκληρωθεί ή βρίσκονται στο τελικό στάδιο υλοποίησης.
Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Κελαϊδίτης συνεχάρη
τον δήμαρχο Νίκο Γουρνή για τη συνεργασία και το έργο που επιτελεί στον Δήμο
Ερέτριας.

