Τη στήριξή του στην 24ωρη πανελλαδική απεργία των εργαζομένων στις Περιφέρειες, που έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ) για την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, εκφράζει με ανακοίνωσή του το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Εύβοιας.
Η ΑΔΕΔΥ καλεί όλους τους εργαζόμενους της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργιακή κινητοποίηση και στις κατά τόπους συγκεντρώσεις, υπογραμμίζοντας ότι οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες των Περιφερειών αντιμετωπίζουν καθημερινά σοβαρά προβλήματα, όπως η χρόνια υποστελέχωση, η συνεχής αύξηση των αρμοδιοτήτων, η εντατικοποίηση της εργασίας και η υποβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι στην Εύβοια, λόγω των ιδιαίτερων γεωγραφικών χαρακτηριστικών και των αυξημένων αναγκών σε τομείς όπως τα τεχνικά έργα, η πολιτική προστασία, η αγροτική ανάπτυξη, οι μεταφορές, η δημόσια υγεία και οι περιβαλλοντικοί έλεγχοι, οι ελλείψεις προσωπικού και πόρων δυσχεραίνουν τόσο το έργο των υπαλλήλων όσο και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Παράλληλα, γίνεται αναφορά στις μισθολογικές απώλειες των τελευταίων ετών, στην ακρίβεια και στη μη αποκατάσταση βασικών εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων, στοιχεία που - όπως τονίζεται - έχουν οδηγήσει πολλούς δημοσίους υπαλλήλους σε οικονομική πίεση.
Τα βασικά αιτήματα
Η ΑΔΕΔΥ Εύβοιας δηλώνει ότι στηρίζει τα αιτήματα των εργαζομένων για:
- Άμεση στελέχωση όλων των υπηρεσιών με μόνιμο προσωπικό.
- Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών.
- Υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
- Πλήρη προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων και της μονιμότητας.
- Αναβάθμιση των συνθηκών υγείας και ασφάλειας στους χώρους εργασίας.
- Ενίσχυση των δημόσιων υπηρεσιών προς όφελος της κοινωνίας και των πολιτών.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η ενίσχυση των Περιφερειακών Υπηρεσιών αποτελεί βασική προϋπόθεση για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών, την πρόληψη φυσικών καταστροφών, την υλοποίηση αναπτυξιακών έργων και τη στήριξη της τοπικής οικονομίας.
Κλείνοντας, η ΑΔΕΔΥ Εύβοιας απευθύνει κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην απεργία της Τετάρτης 24 Ιουνίου, τονίζοντας ότι η συμμετοχή των εργαζομένων αποτελεί τη δύναμη για τη διεκδίκηση επαρκώς στελεχωμένων δημόσιων υπηρεσιών, αξιοπρεπών μισθών και σεβασμού στην εργασία.
