Αντιμέτωπος με πρόστιμο ύψους 35.000 ευρώ βρέθηκε ιδιοκτήτης καταστήματος στη Χαλκίδα, μετά από διαπίστωση παράνομης επανασύνδεσης της ηλεκτροδότησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο κατάστημα είχε διακοπεί από τον αρμόδιο διαχειριστή λόγω οφειλών ή άλλης προβλεπόμενης αιτίας. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης φέρεται να προχώρησε μόνος του σε παράνομη επανασύνδεση της παροχής, χωρίς την απαιτούμενη άδεια και διαδικασία.
Κατά τη διάρκεια ελέγχου, συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ διαπίστωσε την παράνομη επανασύνδεση και προχώρησε στην επιβολή διοικητικού προστίμου ύψους 35.000 ευρώ, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες για περιπτώσεις αυθαίρετης παρέμβασης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης.
Η παράνομη επανασύνδεση παροχής ηλεκτρικού ρεύματος θεωρείται σοβαρή παράβαση, καθώς εγκυμονεί κινδύνους τόσο για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων όσο και για τη λειτουργία του δικτύου, ενώ επισύρει ιδιαίτερα αυστηρές κυρώσεις.

