Δεκαπέντε χρόνια μετά την τραγωδία που συγκλόνισε τη Δροσιά και ολόκληρη την Εύβοια, η Γαρυφαλιά, αδερφή του 7χρονου Χρήστου που έχασε τη ζωή του από ναυτική φωτοβολίδα το Πάσχα του 2011, μίλησε για πρώτη φορά με λόγια που συγκλονίζουν.
Σε συνέντευξή της στο «Out Loud Podcast and VESTART», περιέγραψε πώς η απώλεια του μικρού της αδερφού άλλαξε για πάντα τη ζωή της και της οικογένειάς της.
«Έμαθα να είμαι η μαμά της μαμάς μου, η μαμά της αδελφής μου και η μαμά του μπαμπά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε πως μετά τον θάνατο του Χρήστου αντιμετωπίζει τα υπόλοιπα αδέλφια της σαν δικά της παιδιά.
Θυμήθηκε ακόμη τη στιγμή που ενημερώθηκε για το τραγικό περιστατικό, λέγοντας πως αρχικά πίστεψε ότι ο αδερφός της είχε απλώς τραυματιστεί και θα επέστρεφε σύντομα στο σπίτι.
Σε παλαιότερη δημόσια τοποθέτησή της είχε επισημάνει ότι από εκείνη τη νύχτα «έπαψα να έχω παιδική ηλικία», απευθύνοντας παράλληλα έκκληση να σταματήσει η επικίνδυνη χρήση φωτοβολίδων και βεγγαλικών κατά την Ανάσταση, ώστε να μη βιώσει καμία άλλη οικογένεια μια αντίστοιχη τραγωδία.
