Ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων για τις αρχαιρεσίες του Εργατικού Κέντρου Εύβοιας, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Αντιπροσώπων, την Κυριακή 5 Ιουλίου 2026, στην αίθουσα συνελεύσεων του Εργατικού Κέντρου στη Χαλκίδα (Μ. Φριζή 10).
Οι ενδιαφερόμενοι για την Εφορευτική Επιτροπή, το Διοικητικό Συμβούλιο, την Εξελεγκτική Επιτροπή και τους Αντιπροσώπους στη ΓΣΕΕ θα πρέπει να καταθέσουν τις υποψηφιότητές τους στη Γραμματεία του Εργατικού Κέντρου έως την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2026 και ώρα 15:00.
Για την υποβολή της υποψηφιότητας απαιτείται σχετική αίτηση, στην οποία θα αναφέρονται τα όργανα για τα οποία θέτει υποψηφιότητα ο ενδιαφερόμενος, καθώς και ο συνδυασμός στον οποίο ανήκει. Παράλληλα, πρέπει να κατατεθεί υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986, με την οποία θα δηλώνεται ότι ο υποψήφιος ασκεί το απαιτούμενο επάγγελμα και ότι δεν έχει στερηθεί τα πολιτικά του δικαιώματα, είτε αυτοδίκαια είτε με δικαστική απόφαση.
Στην ημερήσια διάταξη της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης περιλαμβάνονται ο έλεγχος των νομιμοποιητικών εγγράφων των σωματείων και των αντιπροσώπων, ο διοικητικός και οικονομικός απολογισμός του πρώτου εξαμήνου του 2026, η έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής, η εκλογή της Εφορευτικής Επιτροπής, καθώς και οι εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, Εξελεγκτικής Επιτροπής και Αντιπροσώπων στη ΓΣΕΕ.
Η διοίκηση του Εργατικού Κέντρου καλεί τα σωματεία – μέλη να ενημερώσουν άμεσα τους αντιπροσώπους τους για το περιεχόμενο της ανακοίνωσης και να μεριμνήσουν για την τακτοποίηση τυχόν οικονομικών εκκρεμοτήτων, προκειμένου να συμμετάσχουν κανονικά στις διαδικασίες.