Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Σε απεργιακές κινητοποιήσεις καλεί τους εργαζόμενους το Σωματείο ΝΗ.ΣΕΛ.ΑΝ.


Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην κλαδική απεργία της Τετάρτης 24 Ιουνίου απευθύνει το Σωματείο Εργαζομένων ΝΗ.ΣΕΛ.ΑΝ., με βασικό αίτημα την υπογραφή κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς.

Στην ανακοίνωσή του, το σωματείο τονίζει ότι οι εργαζόμενοι στον κλάδο δεν μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται με χαμηλές αποδοχές, υπογραμμίζοντας πως η εργασία τους είναι βαριά, ανθυγιεινή και επικίνδυνη και πρέπει να αμείβεται και να ασφαλίζεται ανάλογα.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι, ενώ οι επιχειρήσεις του κλάδου εξασφαλίζουν χρηματοδοτήσεις και διευκολύνσεις και καταγράφουν αυξημένα οικονομικά αποτελέσματα, οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να εργάζονται – όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται – «σε συνθήκες γαλέρας», λαμβάνοντας στην καλύτερη περίπτωση τις νόμιμες αποδοχές.

Το Σωματείο αναφέρεται ακόμη στις πρόσφατες εξελίξεις στον κλάδο, σημειώνοντας ότι συνεχίζονται οι επιχειρηματικές συμφωνίες και οι αλλαγές ιδιοκτησιακού καθεστώτος σε μεγάλες εταιρείες, χωρίς όμως, όπως υποστηρίζει, να επιλύονται τα προβλήματα των εργαζομένων.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του, οι προηγούμενες κινητοποιήσεις απέδειξαν ότι όπου υπήρξε μαζική συμμετοχή και αποφασιστικότητα, επιτεύχθηκαν αυξήσεις, πρόσθετες παροχές και διασφαλίστηκαν θέσεις εργασίας.

Με το σύνθημα «Εδώ και τώρα υπογραφή σύμβασης – Αυξήσεις μισθών», το Σωματείο Εργαζομένων ΝΗ.ΣΕΛ.ΑΝ. καλεί όλους τους εργαζόμενους του κλάδου να συμμετάσχουν δυναμικά στην απεργία της Τετάρτης 24 Ιουνίου, τονίζοντας ότι η ενίσχυση της συλλογικής δράσης αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διεκδίκηση καλύτερων όρων εργασίας και αμοιβής.