Ένας τροχονόμος σταματάει μια ξανθιά που έτρεχε με 160 χλμ./ώρα.
Τροχονόμος: «Παρακαλώ, το δίπλωμά σας.»
Ξανθιά: «Δεν έχω. Μου το αφαίρεσαν πριν τρεις μήνες γιατί
οδηγούσα μεθυσμένη.»
Τροχονόμος (ξαφνιασμένος): «Τότε δείξτε μου την άδεια
κυκλοφορίας.»
Ξανθιά: «Δεν είναι δικό μου το αμάξι. Το έκλεψα.»
Τροχονόμος: «Το κλέψατε;;»
Ξανθιά: «Ναι, και νομίζω πως είδα την άδεια στο ντουλαπάκι
όταν έβαζα μέσα το πιστόλι μου.»
Τροχονόμος (σοκαρισμένος): «Έχετε πιστόλι στο ντουλαπάκι;»
Ξανθιά: «Φυσικά. Με αυτό σκότωσα τον ιδιοκτήτη του
αυτοκινήτου. Το πτώμα του είναι στο πορτ-μπαγκάζ.»Ο τροχονόμος, έντρομος, καλεί
αμέσως τον διοικητή του. Καταφθάνουν περιπολικά, περικυκλώνουν το αμάξι και ο
διοικητής πλησιάζει τη γυναίκα με το όπλο στο χέρι.
Διοικητής: «Κυρία μου, βγείτε έξω. Δώστε μου το δίπλωμά
σας.»Η ξανθιά του το δίνει κανονικά. Ήταν απόλυτα νόμιμο.
Διοικητής: «Τίνος είναι το αυτοκίνητο;»
Ξανθιά: «Δικό μου, ορίστε και η άδεια κυκλοφορίας.»Ο
διοικητής ελέγχει το ντουλαπάκι: δεν υπήρχε κανένα όπλο. Ανοίγει το πορτ-μπαγκάζ:
ήταν τελείως άδειο.
Διοικητής (μπερδεμένος): «Μα... ο αστυνομικός μου είπε ότι
δεν έχετε δίπλωμα, ότι κλέψατε το αμάξι, ότι έχετε όπλο και ένα πτώμα στο
πορτ-μπαγκάζ!»
Ξανθιά (κουνώντας το κεφάλι): «Ναι, βέβαια... Στοίχημα ότι ο ψεύτης σού είπε και ότι έτρεχα!»
