Στο πανηγύρι του ΑΠΚΟ Δροσιάς συναντήθηκαν χθες το βράδυ η Δήμαρχος Χαλκιδέων Έλενα Βάκα, ο Γιώργος και ο Μάριος Γεωργακόπουλος, καθώς και η Δήμητρα Μαχαίρα. Η παρέα απόλαυσε τη βραδιά με κέφι, μουσική και χαμόγελα, ενώ δεν παρέλειψε να βγάλει και την καθιερωμένη αναμνηστική φωτογραφία.
Άλλωστε, πρόκειται για μια συνάντηση που έχει γίνει πλέον... παράδοση, καθώς κάθε χρόνο δίνουν το «παρών» στο πανηγύρι, στηρίζοντας έμπρακτα τον ΑΠΚΟ Δροσιάς και την γιορτή της ομάδας!
