Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Η Κατερίνα Καζάνη στην μουσικοθεατρική παράσταση «Το καφέ Αμάν της Μαρίκας» στο Μαντούδι


Στη μουσικοθεατρική παράσταση «Το καφέ Αμάν της Μαρίκας», που παρουσιάστηκε το βράδυ του Σαββάτου 20 Ιουνίου στο Γυμνάσιο Μαντουδίου, παραβρέθηκε η βουλευτής Ευβοίας Κατερίνα Καζάνη.

Η βουλευτής είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει την ξεχωριστή παραγωγή, η οποία ταξίδεψε το κοινό από τη Σμύρνη του 1910 έως τον Πειραιά του 1930, ενώ συνεχάρη τους συντελεστές και όλους όσοι συμμετείχαν στην επιτυχημένη διοργάνωση.

Στο περιθώριο της εκδήλωσης, η κ. Καζάνη φωτογραφήθηκε με τον αντιδήμαρχο Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας, Γιάννη Καντζούρα, συζητώντας για θέματα που αφορούν την περιοχή και τις πολιτιστικές δράσεις του δήμου.

Η παράσταση διοργανώθηκε από τον Χορευτικό Πολιτιστικό Σύλλογο Μαντουδίου «Ο Μάκιστος», συγκεντρώνοντας πλήθος κόσμου, που χειροκρότησε θερμά όλους τους συντελεστές για την εξαιρετική τους παρουσία.