Τη θέση ότι το νέο κλειστό γυμναστήριο τύπου «μπαλόνι» στην Ερέτρια αποτελεί καρπό διαχρονικής και συλλογικής προσπάθειας εξέφρασε η δημοτική παράταξη «Μαζί Ενωμένοι για το Αύριο», με επικεφαλής τον δημοτικό σύμβουλο Δήμου Ερέτριας Μπάμπη Καραβά, με αφορμή τα εγκαίνια της νέας αθλητικής εγκατάστασης.
Σε ανακοίνωσή της, η παράταξη εκφράζει την ικανοποίησή της για την ολοκλήρωση του έργου, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια σημαντική προσθήκη στις αθλητικές υποδομές του Δήμου Ερέτριας, η οποία θα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες άθλησης στη νεολαία, στους αθλητικούς συλλόγους και στους δημότες.
Όπως επισημαίνεται, το έργο δεν αποτελεί επίτευγμα μίας μόνο δημοτικής αρχής, αλλά είναι αποτέλεσμα της συμβολής των διοικήσεων της Αμφιτρίτης Αλημπατέ, του Ιωάννη Δημητρόπουλου και της σημερινής δημοτικής αρχής, που εργάστηκαν ώστε να οδηγηθεί στην ολοκλήρωσή του.
Παράλληλα, η παράταξη υπογραμμίζει ότι και η αντιπολίτευση, συμπεριλαμβανομένης της ίδιας, καθώς και το Τοπικό Συμβούλιο Ερέτριας, στήριξαν τις απαραίτητες πρωτοβουλίες και συνέβαλαν με πνεύμα συνεργασίας, όταν αυτό απαιτήθηκε, με κοινό στόχο να μη χαθεί ένα τόσο σημαντικό έργο για την περιοχή.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Ερέτριας για τον επαγγελματισμό και την επιμονή τους, καθώς και στον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό, στον Εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο Ευάγγελο Χαϊνά, στους προέδρους της Αναπτυξιακής Ευάγγελο Κουκούζα και Ευάγγελο Βαβουλιώτη, στον κ. Βουρδάνο, αλλά και στους ανθρώπους των αθλητικών σωματείων, οι οποίοι, όπως αναφέρεται, συνέβαλαν καθοριστικά ώστε το έργο να προχωρήσει.
Η παράταξη καταλήγει τονίζοντας ότι οι αθλητικές υποδομές αποτελούν επένδυση για το μέλλον της νεολαίας και της τοπικής κοινωνίας, εκφράζοντας παράλληλα την προσδοκία να προχωρήσει σύντομα και η κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου στην Αμάρυνθο, ώστε να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο ο αθλητισμός στον Δήμο Ερέτριας.
