Έκπληκτοι βρέθηκαν το πρωί της Δευτέρας αρκετοί οδηγοί που είχαν σταθμεύσει τα οχήματά τους στην αριστερή πλευρά της οδού Τζιαρντίνι, στη Χαλκίδα, από το ύψος της οδού Περ. Σταύρου έως την αρχή της οδού Τσιριγώτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, όταν πήγαν να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους διαπίστωσαν ότι έλειπαν οι πινακίδες κυκλοφορίας, καθώς είχαν αφαιρεθεί από την Τροχαία.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι προηγήθηκε καταγγελία, με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί έλεγχος και να βεβαιωθούν παραβάσεις, αφού στο συγκεκριμένο σημείο η στάθμευση απαγορεύεται.
Πάντως, κάτοικοι της περιοχής επισημαίνουν ότι η παράνομη στάθμευση στο συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου αποτελεί καθημερινό φαινόμενο και δεν είναι η πρώτη φορά που παρατηρείται. Ωστόσο, αυτή τη φορά φαίνεται πως η καταγγελία οδήγησε στην επέμβαση της Τροχαίας και στην αφαίρεση των πινακίδων από τα σταθμευμένα οχήματα.
