Το τρόπαιο της πρωταθλήτριας Ελλάδος ΑΕΚ υποδέχθηκε χθες ο Δήμος Χαλκιδέων, στο πλαίσιο της περιοδείας που πραγματοποιεί η ΠΑΕ ΑΕΚ, δίνοντας την ευκαιρία σε φιλάθλους και πολίτες να φωτογραφηθούν και να συμμετέχουν σε μια ξεχωριστή αθλητική γιορτή.
Το τρόπαιο του 14 ου πρωταθλήματος της Ένωσης βρέθηκε χθες
στην παραλία Νέας Αρτάκης, δίπλα στο άγαλμα της Μικρασιάτισσας και εκεί ήταν οι
Αντιδήμαρχοι, καθαριότητας Μπάμπης Κώσταρος, Δημοτικής Ενότητας Αρτάκης Δήμος
Κουτουλής και Αθλητισμού Άγγελος Αναστασιάδης. Και οι τρεις αρτακιανοί και
υποδέχθηκαν τον Αντώνη Ηλιόπουλο και το τρόπαιο με χαμόγελα!
