Η κα Καζάνη Κατερίνα Βουλευτής Εύβοιας του ΠΑΣΟΚ Κινήματος Αλλαγής, κατέθεσε σειρά παρεμβάσεων που αφορούν τους πολίτες και την Εύβοια.
Κατέθεσε 7 Ερωτήσεις και συγκεκριμένα:
1) Για την
Υποστελέχωση της Παθολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδας. Ο
αριθμός ασθενών έχει αυξηθεί σε σχέση με τη δυναμικότητά της. Είναι αναγκαία η
λήψη ουσιαστικών κινήτρων, καθώς και η ένταξη του Νοσοκομείου σε καθεστώς
άγονου τύπου Β΄, ώστε να ενισχυθεί η στελέχωσή του και να διασφαλιστεί η
απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών υγείας στους πολίτες.
2) Για την
αξιοποίηση του κτηρίου στην παραλία Κύμης, που ανήκει στο Γενικό Νοσοκομείο
Κύμης, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και της αναπτυξιακής προοπτικής της
περιοχής.
3) Για την
επιστροφή ενοικίου που οδήγησε σε απώλεια ή μείωση του επιδόματος τέκνου για
πολλές οικογένειες. Είναι απαραίτητο να μην συνυπολογίζεται στο οικογενειακό
εισόδημα για την χορήγηση κοινωνικών παροχών.
4) Για
ζητήματα που προκύπτουν από τα Τοπικά Πολεοδομικά Σχέδια, την εκτός σχεδίου
δόμηση και την οριοθέτηση οικισμών στην Εύβοια, σε συνέχεια ενημέρωσης από το
Τμήμα Εύβοιας του ΤΕΕ. Θα πρέπει να υπάρξει σαφές πλαίσιο ώστε να προστατευθεί
η περιουσία των πολιτών και να μη δημιουργηθεί αβεβαιότητα για την ανάπτυξη.
5) Η Ελλάδα
δεν υπέβαλε καν αίτημα στο Ταμείο Ανάκαμψης, για αξιοποίηση πόρων για τη
μακροχρόνια φροντίδα ηλικιωμένων, παρά τις αυξανόμενες ανάγκες που δημιουργεί η
δημογραφική γήρανση, την ώρα που άλλες χώρες αξιοποίησαν το Πρόγραμμα. Η κα
Καζάνη ζητά ενημέρωση για το λόγο που δεν υπήρξε σχεδιασμός της κυβέρνησης σε
έναν τόσο κρίσιμο τομέα και για το ποια μέτρα θα ληφθούν.
6) Για να
μην καταργηθούν σχολικές μονάδες σε Ασμήνιο, Λουτρά Αιδηψού, Νεροτριβιά και
Αλμυροπόταμο. Αυτό θα οδηγήσει σε περαιτέρω ερήμωση της υπαίθρου και θα
δυσχεράνει την προσπάθεια προσέλκυσης και παραμονής νέων οικογενειών στις
τοπικές κοινότητες.
7) Για την
ανάγκη επίλυσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το Πυροσβεστικό Σώμα καθώς
και η Εύβοια, μετά από συνάντηση με εκπροσώπους Πυροσβεστών.
Κατέθεσε 5 Αναφορές και συγκεκριμένα:
1) Την
επιστολή της Ε.Σ.Α.μεΑ., σχετικά με τα προβλήματα στη χρήση της Κάρτας
Αναπηρίας και τις δυσκολίες μετακίνησης των ατόμων με αναπηρία. Τα εισοδηματικά
κριτήρια καθώς και οι πολλαπλές κάρτες, επειδή δεν ενιαιοποιούνται οι
διαδικασίες, δημιουργούν πρόσθετη ταλαιπωρία στα άτομα με αναπηρία και τις
οικογένειές τους, περιορίζοντας στην πράξη την ισότιμη συμμετοχή τους στην
κοινωνική και οικονομική ζωή.
2) Την
επιστολή της Δημοτικής Κοινότητας Καρύστου, με την οποία εκφράζεται η αντίθεση
στη διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Καρύστου με τις Κυκλάδες.
3) Την
επιστολή – υπόμνημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κυλικείων Δημοσίων και
Ιδιωτικών Σχολείων, με αίτημα την επανεξέταση και βελτίωση της νέας ΚΥΑ για τη
λειτουργία των σχολικών κυλικείων.
4) Την
επιστολή του ΠΑΝ.Σ.ΥΠ.Ο., σχετικά με την αποτελεσματικότητα του προγράμματος
«Σπίτι μου ΙΙ».
5) Την
επιστολή του Σωματείου Ρητινοκαλλιεργητών – Δασεργατών Εύβοιας, με αίτημα την
άμεση σύγκληση κοινής σύσκεψης των συναρμόδιων υπουργείων για τα προβλήματα του
κλάδου.
