Σε πλήρη εκλογική ετοιμότητα βρίσκεται η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Εύβοιας, με τον γραμματέα Δημήτρη Παπαβασιλείου και τον αναπληρωτή γραμματέα Γιώργο Γιογιό, να έχουν ήδη «σηκώσει τα μανίκια» ενόψει των εθνικών εκλογών, οι οποίες ακούγεται έντονα ότι μπορεί να στηθούν ακόμα και το φθινόπωρο.
Τα δύο κορυφαία στελέχη της τοπικής οργάνωσης έχουν ξεκινήσει έναν μαραθώνιο επαφών σε ολόκληρο τον νομό, από τον Βορρά μέχρι τον Νότο. Στόχος τους είναι η πλήρης συσπείρωση της βάσης, αλλά και η προετοιμασία του εκλογικού μηχανισμού, ώστε το κόμμα να είναι πανέτοιμο για κάθε ενδεχόμενο.
