Το «παρών» στην εκλογική Γενική Συνέλευση του ΑΟ Χαλκίς έδωσε η Κατερίνα Καζάνη, η οποία είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με μέλη της διοίκησης, παράγοντες του συλλόγου και φίλους της ομάδας.
Η παρουσία της στη συνέλευση ανέδειξε το ενδιαφέρον της για τις εξελίξεις στον ιστορικό σύλλογο της Χαλκίδας, ο οποίος εισέρχεται σε μια νέα εποχή μετά την ανάδειξη της νέας διοίκησης.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η βουλευτής αντάλλαξε απόψεις με τους παρευρισκόμενους για τις προοπτικές του ΑΟ Χαλκίς και ευχήθηκε καλή επιτυχία στη νέα διοίκηση, εκφράζοντας την ελπίδα η ομάδα να επιστρέψει σύντομα στη θέση που της αξίζει στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
