Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Κλειστές όλες οι υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, αύριο Τετάρτη


Σε 24ωρη κλαδική απεργία προχωρούν την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, συμμετέχοντας στην πανελλαδική κινητοποίηση που έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ).

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εργαζομένων Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, η απεργιακή κινητοποίηση αποτελεί απάντηση στις κυβερνητικές πολιτικές και έχει ως στόχο τη διεκδίκηση της ικανοποίησης βασικών εργασιακών και οικονομικών αιτημάτων.

Μεταξύ των βασικών διεκδικήσεων των εργαζομένων είναι:

  • Μαζικές μόνιμες προσλήψεις και πλήρης στελέχωση των υπηρεσιών, καθώς και διάθεση του απαραίτητου εξοπλισμού και των αναγκαίων μέσων.
  • Αυξήσεις 20% στους μισθούς και επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
  • Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με εκείνα των ελεγκτικών υπηρεσιών άλλων φορέων του Δημοσίου, καθώς και χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών.
  • Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, με ρυθμίσεις που αφορούν θεσμικά ζητήματα και μη μισθολογικές παροχές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, την ημέρα της απεργίας θα παραμείνουν κλειστές όλες οι υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, ενώ θα πραγματοποιηθούν κατά τόπους συγκεντρώσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας.