Πολύ νωρίτερα από τους αρχικούς σχεδιασμούς ξεκίνησαν οι εργασίες του έργου Παράκαμψης Χαλκίδας Ψαχνών και στο οδικό τμήμα από Ν. Αρτάκη έως Ψαχνά. Σε αυτό το στάδιο εκτελούνται εργασίες σε όλες τις απαλλοτριωμένες εκτάσεις, που έχουν τακτοποιηθεί διαδικαστικά, από τα όρια της Αρτακής μέχρι περίπου το άγαλμα του Αγγελή Γοβιού. Πλέον, εκκρεμεί η διαδικασία των αποζημιώσεων μόνο στο τμήμα της παράκαμψης Καστέλλας, που ξεκινά διακόσια μέτρα περίπου μετά τη θέση "Άγαλμα Αγγελή Γοβιού" μέχρι και τη συμβολή της οδού με την Ε.Ο. Χαλκίδος Αιδηψού (Πανόραμα).
Ως γνωστό το συγκεκριμένο οδικό τμήμα παρακάμπτει τους
οικιστικούς ιστούς των Ψαχνών και της Καστέλλας, προς Β. Εύβοια. Η εν λόγω
αρτηρία είναι υπεραστική, με τυπική διατομή «β2σ» και με πρόβλεψη παράπλευρου
οδικού δικτύου, ισόπεδων κόμβων και γεφύρωσης του Μεσσάπιου ρέματος.
"Σε όλο το
μέτωπο από τη θέση "Γάλαρι" ή "Μπράιαμ Αγά" της Ν.Αρτάκης,
στα όρια σχεδόν Αρτάκης με Ψαχνά, μέχρι και το άγαλμα του Αγγελή Γοβιού στα
Ψαχνά βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη το εργοτάξιο του έργου Παράκαμψη Χαλκίδας
Ψαχνών. Στο τμήμα αυτό πραγματοποιούνται με πυρετώδεις ρυθμούς χωματουργικές
εργασίες, έργα κατασκευής γεφυρών και αντιπλημμυρικά έργα. Σήμερα, με την
ευκαιρία της επίσκεψης μου στον εργοταξιακό χώρο ευχαρίστησα και τα στελέχη της
Εφορείας Αρχαιοτήτων Εύβοιας που βρίσκονται διαρκώς στο χώρο, προκειμένου να
διευκολύνουν την γρήγορη εξέλιξη του έργου", δήλωσε μετά την επίσκεψή του
ο κ. Θανάσης Ζεμπίλης.
.jpg)











.jpg)