Ο Σταύρος Πετράκης από την Εύβοια ανανέωσε την εμπιστοσύνη των συνέδρων της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ), καθώς επανεξελέγη στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας.
Ο Ευβοιώτης εκπαιδευτικός εκλέχθηκε με τη Δημοκρατική Συνεργασία (ΔΗ.ΣΥ.), η οποία συγκέντρωσε 101 ψήφους και διατήρησε τις δύο έδρες της στο νέο Δ.Σ. της ΔΟΕ. Μαζί του εξελέγη και ο Θανάσης Γκούμας.
Η επανεκλογή του Σταύρου Πετράκη αποτελεί σημαντική διάκριση για την Εύβοια, καθώς εξασφαλίζει τη συνέχιση της εκπροσώπησης του νομού στα ανώτατα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΟΕ αναλαμβάνει καθήκοντα σε μια περίοδο με σημαντικές προκλήσεις για τη δημόσια εκπαίδευση, όπως οι μόνιμοι διορισμοί, οι εργασιακές συνθήκες, η αξιολόγηση, οι αποσπάσεις, η χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων και η υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης.
