Τα τελευταία χρόνια έζησα μια ξεχωριστή διαδρομή.
Γνώρισα ανθρώπους, έκανα φίλους, πήρα μαθήματα και απέκτησα εμπειρίες που θα με συνοδεύουν
για πάντα. Μέσα από αυτή τη διαδρομή κατάλαβα ακόμη περισσότερο ότι οι σημαντικές αποφάσεις πρέπει να παίρνονται με καθαρή σκέψη, ειλικρίνεια και ευθύνη.Αν κάτι κρατάω από όλα αυτά, δεν είναι οι τίτλοι ούτε οι
εκλογές. Είναι οι άνθρωποι.
Γι’ αυτό θέλω να σας ευχαριστήσω για κάθε χειραψία, για κάθε
κουβέντα, για κάθε πόρτα που μου ανοίξατε. Για κάθε φορά που μου είπατε
«είμαστε μαζί σου».
Μετά από πολλή σκέψη, αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος
βουλευτής στις επόμενες εθνικές εκλογές.
Πρόκειται για μια προσωπική και συνειδητή επιλογή, που αφορά
τον τρόπο με τον οποίο επιλέγω να συνεχίσω τη δημόσια και επαγγελματική μου
πορεία τα επόμενα χρόνια.
Η σχέση που χτίσαμε όλα αυτά τα χρόνια δεν σταματά εδώ. Θα
συνεχίσω να είμαι παρών στις πόλεις, στα χωριά και στις γειτονιές της Εύβοιας,
δίπλα στους ανθρώπους του τόπου μας, πρόθυμος να προσφέρω και να βοηθώ όπου και
όταν χρειάζεται.
Η εμπιστοσύνη σας είναι η δύναμή μου.
