Στην εκδήλωση της Προποντίδας για τα 100 χρόνια από την
ίδρυσή της, έδωσε το «παρών» την Τετάρτη το απόγευμα στο Αμφιθέατρο ο βουλευτής
του ΣΥΡΙΖΑ Συμεών Κεδίκογλου.
Ο κ. Κεδίκογλου βράβευσε τον πρόεδρο του
συλλόγου, Μπάμπη Κουσκούτη, για την πολυετή προσφορά και τη σημαντική συμβολή
του στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης της Προποντίδας, συγχαίροντας παράλληλα
όλα τα μέλη για τη διαχρονική τους δράση και την προσφορά τους στην ομάδα.