Η Συντονιστική Επιτροπή της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος εκφράζει την έντονη αντίθεσή της στην ίδρυση νέων ιδιωτικών Νομικών Σχολών, υποστηρίζοντας ότι προχωρά χωρίς μελέτη σκοπιμότητας, χωρίς επαρκείς εγγυήσεις για την ποιότητα των σπουδών και χωρίς τη συμμετοχή των Δικηγορικών Συλλόγων στα αρμόδια όργανα.
Όπως επισημαίνει, η δημιουργία νέων Νομικών Σχολών θα επιτείνει τον υπερπληθωρισμό του δικηγορικού επαγγέλματος, ενώ εκφράζονται ανησυχίες και για τη βιωσιμότητα της Νομικής Σχολής Κομοτηνής.
Η Επιτροπή ζητά τη συμμετοχή εκπροσώπου της στις διαδικασίες αξιολόγησης των αιτήσεων, καθώς και τη θέσπιση ανώτατου ορίου εισακτέων για τις ιδιωτικές Νομικές Σχολές, αντίστοιχου με εκείνο που ισχύει για τα δημόσια πανεπιστήμια.
Παράλληλα, τονίζει ότι η αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη δεν μπορεί να γίνεται χωρίς διάλογο με την ακαδημαϊκή και νομική κοινότητα, προειδοποιώντας ότι οι σχεδιαζόμενες αλλαγές ενδέχεται να έχουν αρνητικές συνέπειες για τα νομικά επαγγέλματα και την ασφάλεια δικαίου.