Υπάρχει πρόεδρος φορέα στην Εύβοια που, κάθε φορά που τον επισκέπτονται βουλευτές, ευρωβουλευτές, πανεπιστημιακοί ή άλλοι επίσημοι, φροντίζει να είναι... μοναχοφάης. Τα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου μάλλον ενημερώνονται για τις συναντήσεις μόνο όταν βλέπουν τις φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Άραγε πρόκειται για... προσωπική στρατηγική, για ιδιαίτερη αγάπη στις σόλο φωτογραφίες ή απλώς θεωρεί ότι το «ένα πρόσωπο αρκεί»; Οι γνωρίζοντες... ας μην απαντήσουν. Οι υπόλοιποι ας το δουν σαν ένα ακόμα δημοσιογραφικό κουίζ με αρκετό παρασκήνιο.
