Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Με θέα τον Ευβοϊκό αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά


Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και τρεις εκπαιδευτικοί της Χαλκίδας επέλεξαν τον ιδανικό τρόπο για να αποχαιρετήσουν την τάξη και τις σχολικές υποχρεώσεις.

Οι δασκάλες Ράνια Βασιλάκου και Ελένη Κουλούρη, μαζί με την καθηγήτρια Όλγα Κολιού, μετά από μια γεμάτη και απαιτητική χρονιά, βρέθηκαν σε γνωστό παραλιακό μπαρ της πόλης για μια χαλαρή βραδινή έξοδο δίπλα στο κύμα, με  θέα τον Ευβοϊκό και πολλές συζητήσεις εκτός σχολικού πλαισίου.