Εκτός από καλός αυτοδιοικητικός, ο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Ανθηδώνας Κώστας Καρβούνης αποδεικνύεται και δεινός ψαράς. Πριν από την έναρξη της τελευταίας συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, έστησε το δικό του... πηγαδάκι με τον Αντιδήμαρχο Έργων Βασίλη Γουρνή, τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας Μπάμπη Κώσταρο και τον πρόεδρο της ΔΑΕΠΕΧ Λευτέρη Λειβαδίτη, περιγράφοντας με κάθε λεπτομέρεια τις... εντυπωσιακές ψαριές του.
Το αν οι υπόλοιποι πείστηκαν για το μέγεθος των ψαριών ή αν
τα θεώρησαν λίγο... «ψαράδικες υπερβολές», παραμένει άγνωστο!
