Μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την παράδοση της Νότιας Καρυστίας έζησαν όσοι βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης στο Υπαίθριο Θέατρο Καρύστου, όπου πραγματοποιήθηκε η μουσικοχορευτική παράσταση «Σεργιάνι στη Νότια Καρυστία» από την Παραδοσιακή Ορχήστρα Νότιας Καρυστίας «Μελίσματα».
Ο Δήμος Καρύστου, με ανακοίνωσή του, ευχαρίστησε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης, κάνοντας λόγο για μια βραδιά γεμάτη μουσική, μνήμες, συγκίνηση και αυθεντική παράδοση.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνθηκαν στους μουσικούς, τους ερμηνευτές, το Χορευτικό Τμήμα Καρύστου, τους εθελοντές, καθώς και στους πολίτες και επισκέπτες που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση.
Ξεχωριστή αναφορά έγινε στον Σπύρο Μπρέμπο, ο οποίος συμμετείχε αφιλοκερδώς, προσφέροντας το ταλέντο και την αγάπη του για την παραδοσιακή μουσική, καθώς και στον γιο του, Νίκο Μπρέμπο, για τη συμμετοχή του στο βιολί.
Ο Δήμος ευχαρίστησε επίσης τους μουσικούς Βαγγέλη Βαρελά και Γιάννη Τζανίνη, καθώς και τη Στέλλα Κοφινά και τον Αθανάσιο Ματζαράκη, οι οποίοι πλαισίωσαν την παράσταση, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία της.
Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η παρουσία παιδιών στη σκηνή, επιβεβαιώνοντας ότι η τοπική μουσική παράδοση συνεχίζει να μεταδίδεται στις νεότερες γενιές. Ξεχώρισαν ο 16χρονος Γιάννης Τζανίνης στο βιολί, ο μόλις έξι ετών Χρήστος Αλούκος, επίσης στο βιολί, καθώς και η 11χρονη Σταυρούλα Νάκου στο νταούλι, κόρη της Χρυσούλας Παλιούρη, η οποία ακολουθεί τα βήματα της μητέρας της, συμβολίζοντας τη συνέχεια της μουσικής παράδοσης του τόπου.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης απονεμήθηκαν τιμητικές διακρίσεις στον Γεώργιο Κουκουράκη, για την πολύτιμη συμβολή του στην αναβίωση των τοπικών εθίμων και στη διάδοση της παραδοσιακής μουσικής της Νότιας Καρυστίας, καθώς και στον Σπύρο Μπρέμπο, για την αφιλοκερδή συμμετοχή και προσφορά του στη διάδοση της αρβανίτικης μουσικής παράδοσης της περιοχής.
Ο Δήμος Καρύστου συνεχάρη την Παραδοσιακή Ορχήστρα Νότιας Καρυστίας «Μελίσματα» για το έργο που επιτελεί στη διατήρηση και ανάδειξη της τοπικής μουσικής κληρονομιάς, τονίζοντας ότι η παράδοση αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές.
«Η παράδοση δεν είναι μόνο η μνήμη του τόπου μας. Είναι η γέφυρα που ενώνει το χθες με το αύριο», επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του Δήμου.


