Απάντηση στη Βουλή για την αστυνόμευση στη Βόρεια Εύβοια και ειδικότερα στις περιοχές της Αιδηψού και της Ιστιαίας έδωσε το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, έπειτα από σχετική ερώτηση του προέδρου της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκου Βελόπουλου.
Στην απάντηση του υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη, Ιωάννη Λαμπρόπουλου, επισημαίνεται ότι μέχρι τις 23 Ιουνίου 2026 δεν είχε υποβληθεί στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας κανένα αίτημα για αλλαγές στην οργανωτική δομή των υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Εύβοιας.
Όπως αναφέρεται, η αστυνόμευση στον Δήμο Ιστιαίας – Αιδηψού καλύπτεται από το Αστυνομικό Τμήμα Ιστιαίας και τον υπαγόμενο σε αυτό Αστυνομικό Σταθμό Αιδηψού, οι οποίοι διαθέτουν τις προβλεπόμενες αρμοδιότητες.
Παράλληλα, γνωστοποιείται ότι το Αστυνομικό Τμήμα Ιστιαίας διέθετε στις 5 Ιουνίου συνολικά 10 λειτουργικά οχήματα, εκ των οποίων τα πέντε έχουν ενταχθεί στον στόλο από το 2020 και μετά.
Το Υπουργείο επισημαίνει ακόμη ότι βρίσκεται σε εξέλιξη πρόγραμμα του ΕΣΠΑ 2021-2027 για την ενίσχυση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Στερεάς Ελλάδας, στο οποίο περιλαμβάνεται και η Διεύθυνση Αστυνομίας Εύβοιας, με νέα οχήματα και εξοπλισμό οδικής ασφάλειας.
Τέλος, υπογραμμίζεται ότι οι επιχειρησιακές δράσεις της Διεύθυνσης Αστυνομίας Εύβοιας συνεχίζονται με βάση τα ειδικά σχέδια αστυνόμευσης, τα οποία αξιολογούνται και επικαιροποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες κάθε περιοχής.
