Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Κάλεσμα σε συνέδριο και απεργιακές κινητοποιήσεις από το Σωματείο Ρητινοκαλλιεργητών – Δασεργατών Εύβοιας


Σε αγωνιστική ετοιμότητα καλεί τα μέλη του το Σωματείο Ρητινοκαλλιεργητών – Δασεργατών Εύβοιας, ενόψει του Συνεδρίου του Εργατικού Κέντρου Εύβοιας στις 5 Ιουλίου, τονίζοντας τη σημασία της διατήρησης του Εργατικού Κέντρου «στα χέρια των εργαζομένων και των σωματείων».

Παράλληλα, ανακοινώνει την προετοιμασία 24ωρης απεργίας και κινητοποίησης στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, την Τετάρτη 15 Ιουλίου στις 11:30, διεκδικώντας αυξήσεις στους μισθούς, επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, έκτακτη οικονομική ενίσχυση, κάλυψη εξόδων μετακίνησης, μέτρα υγείας και ασφάλειας, επέκταση του προγράμματος στήριξης των πυρόπληκτων ρητινεργατών και ουσιαστική ενίσχυση της ρητινοκαλλιέργειας και της προστασίας των δασών.

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των κινητοποιήσεων, το Σωματείο καλεί τα μέλη του σε ανοιχτό Διοικητικό Συμβούλιο την Τρίτη 30 Ιουνίου, στις 21:30, στους Παπάδες, προκειμένου να οργανωθούν τα επόμενα βήματα του αγώνα.