Πραγματοποιήθηκαν χθες, τα εγκαίνια της νέας αθλητικής εγκατάστασης με στέγαστρο τύπου «μπαλόνι» στην Ερέτρια.
Την κορδέλα έκοψε ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Λάζαρος Κυρίζογλου, ο
Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός και ο Δήμαρχος Ερέτριας Νίκος
Γουρνής.
Τα εγκαίνια τέλεσε ο Αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Μπαϊμπάκης.
Το έργο χρηματοδοτήθηκε μέσω της Αναπτυξιακής Εύβοιας από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020 «Leader» και αποτελεί μια σημαντική προσθήκη στις αθλητικές υποδομές της περιοχής, προσφέροντας σύγχρονες συνθήκες άθλησης για αθλητές και συλλόγους.
Μετά την τελετή των εγκαινίων ακολούθησε φιλική αναμέτρηση
μεταξύ των ομάδων ΑΣΚ Ερέτριας, Αμάρυνθος BC και ΓΑΣ Βασιλικού, σε μια γιορτινή
ατμόσφαιρα με τη συμμετοχή μικρών και μεγάλων φίλων του μπάσκετ.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο πρώην
επαγγελματίας διεθνής καλαθοσφαιριστής και επικεφαλής του αναπτυξιακού
προγράμματος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, Κώστας Τσαρτσαρής, ο
οποίος συνεχάρη τους τοπικούς φορείς για την υλοποίηση του έργου και ευχήθηκε η
νέα εγκατάσταση να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη του αθλητισμού
στην ευρύτερη περιοχή.
Η λειτουργία του νέου κλειστού γυμναστηρίου αναμένεται να
καλύψει σημαντικές ανάγκες των αθλητικών σωματείων της Ερέτριας.



