Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Ο Μπάμπης Κουσκούτης αποχωρεί από τα διοικητικά της Προποντίδας


Ο πρώην πρόεδρος και επίτιμος πρόεδρος της Προποντίδας, Μπάμπης Κουσκούτης, ανακοίνωσε την απόφασή του να αποχωρήσει από κάθε διοικητική εμπλοκή με τον σύλλογο.

Με ανάρτησή του ευχαρίστησε όλους όσοι στάθηκαν στο πλευρό του στα δύσκολα χρόνια της προεδρίας του, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον Σταμάτη Μανέση για τη στήριξή του.

Όπως ανέφερε, μετά τη σημερινή εκδήλωση στο γήπεδο Βούρκου θεωρεί ότι έχει έρθει η ώρα να αποχωρήσει από τη συμμετοχή στις διοικητικές αποφάσεις, εκτιμώντας ότι πλέον η παρουσία του μπορεί να δημιουργεί προβλήματα αντί να βοηθά.

Ο κ. Κουσκούτης ξεκαθάρισε ότι θα συνεχίσει να στηρίζει την Προποντίδα με όποιον τρόπο μπορεί, χωρίς όμως να έχει πλέον καμία ανάμειξη στα διοικητικά του συλλόγου.