Πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Τετάρτη, τα εγκαίνια της νέας αθλητικής εγκατάστασης με στέγαστρο τύπου «μπαλόνι» στην Ερέτρια και πλήθος κόσμου έδωσε στο «παρών».
Μεταξύ άλλων εκεί βρέθηκε και ο πολιτευτής Εύβοιας της Ελληνικής Λύσης Στάθης Παπανδρέου, ο οποίος στο περιθώριο της τελετής των εγκαινίων είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με πολίτες και να διαπιστώσει πόσο ανάγκη είχε η τοπική κοινωνία αυτό το έργο.
Για αυτό και ο κ. Παπανδρέου δεν παρέλειψε να συγχαρεί τον δήμαρχο Ερέτριας Νίκο Γουρνή και τον Περιφερειάρχη Φάνη Σπανό, για την υλοποίηση του έργου.
