Στην εκδήλωση του ΑΠΚΟ Δροσιάς, που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ σε ιδιαίτερα όμορφο κλίμα, έδωσε το «παρών» ο βουλευτής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ, Συμεών Κεδίκογλου. Συνάντησε φίλους, γνωστούς και ανθρώπους της περιοχής, με τους οποίους αντάλλαξε απόψεις και ευχές.
Ανάμεσά τους ήταν και ο Γιώργος Γεωργακόπουλος, με τον οποίο είχε εγκάρδια συνομιλία, ενώ δεν έλειψαν και τα χαμόγελα για τον φωτογραφικό φακό, σε μια βραδιά που συγκέντρωσε πλήθος κόσμου.
