Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ξεκίνησε το «γράψε – σβήσε» του Σπανού για τον ανασχηματισμό στην Περιφέρεια


Σε τροχιά ανασχηματισμού έχει εισέλθει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, καθώς ο περιφερειάρχης Φάνης Σπανός έχει ξεκινήσει τις διεργασίες για τις αλλαγές που προτίθεται να πραγματοποιήσει στο περιφερειακό σχήμα για το δεύτερο μισό της αυτοδιοικητικής θητείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο περιφερειάρχης βρίσκεται ήδη στη διαδικασία του «γράψε – σβήσε», αξιολογώντας πρόσωπα, χαρτοφυλάκια και αρμοδιότητες, με στόχο τη διαμόρφωση του νέου, σχήματος για τα επόμενα δυόμισι χρόνια.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αποφάσεις δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, ωστόσο οι διεργασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ενώ δεν αποκλείονται εκπλήξεις τόσο σε επίπεδο αντιπεριφερειαρχών όσο και εντεταλμένων περιφερειακών συμβούλων.

Εφόσον δεν υπάρξουν αλλαγές στον σχεδιασμό, οι επίσημες ανακοινώσεις του περιφερειάρχη αναμένεται να πραγματοποιηθούν μέχρι το τέλος Ιουνίου, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας περιόδου για τη διοίκηση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.