Παραιτήθηκε από Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Κύμης Αλιβερίου η Αρεή Μπάτσα. Την είδηση έκανε γνωστή πριν λίγα λεπτά ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γιώργος Ζέρβας, ο οποίος ανέγνωσε το κείμενο της παραίτησής της στην ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής.
Στο κείμενο της η κ. Μπάτσα μεταξύ άλλων κάνει λόγο για μπούλινγκ που δέχτηκε η ίδια τόσο από τον πρόεδρο Γιώργο Ζέρβα, όσο και από τον δήμαρχο Νίκος Μπαράκο.
Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση.
