Στον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου βρίσκεται ο Γραμματέας της Διοικητικής Επιτροπής του Επιμελητηρίου Εύβοιας, Νίκος Φωκίτης, συμμετέχοντας στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ), η οποία πραγματοποιείται έως τις 28 Ιουνίου 2026.
Η Γενική Συνέλευση αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θεσμικά γεγονότα για τον επιμελητηριακό θεσμό της χώρας, καθώς συγκεντρώνει εκπροσώπους των Επιμελητηρίων από όλη την Ελλάδα, με στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την ανάδειξη ζητημάτων που αφορούν την επιχειρηματικότητα, την περιφερειακή ανάπτυξη και τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας.
Η παρουσία του κ. Φωκίτη στις εργασίες της Συνέλευσης εντάσσεται στο πλαίσιο της ενεργούς συμμετοχής του Επιμελητηρίου Εύβοιας στα κέντρα λήψης αποφάσεων, με στόχο την προώθηση θεμάτων που απασχολούν την τοπική επιχειρηματική κοινότητα και την ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νομού.
Κατά τη διάρκεια των εργασιών αναμένεται να συζητηθούν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τις επενδύσεις, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά στη σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα.
.jpg)