Την έντονη διαμαρτυρία του εξέφρασε ο συνταξιούχος δημοτικός υπάλληλος Βασίλης Καρατζάς, στο Eviatop καταγγέλλοντας ότι βρέθηκε αντιμέτωπος με μια απρόσμενη διακοπή ηλεκτροδότησης στην κατοικία του, στα Δύο Δένδρα, χωρίς – όπως υποστηρίζει – να υπάρχει καμία ληξιπρόθεσμη οφειλή.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε, όταν επέστρεψε προχθές στο σπίτι του διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε ρεύμα. Θεωρώντας ότι πρόκειται για κάποιο λάθος, απευθύνθηκε αρχικά στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ, όπου, όπως υποστηρίζει, δεν μπόρεσαν να του εξηγήσουν για ποιο λόγο είχε διακοπεί η ηλεκτροδότηση.
Στη συνέχεια μετέβη στα γραφεία της Χαλκίδας, ωστόσο, όπως καταγγέλλει, ούτε εκεί έλαβε σαφή απάντηση για την αιτία της διακοπής.
Όπως επισημαίνει ο ίδιος, το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι, παρά το γεγονός πως δεν προέκυψε κάποια οφειλή που να δικαιολογεί τη διακοπή, δεν δόθηκε άμεσα εντολή επανασύνδεσης. Η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε τελικά το επόμενο πρωί, με αποτέλεσμα να παραμείνει χωρίς ρεύμα για αρκετές ώρες, χωρίς – όπως αναφέρει – να έχει μάθει ποτέ τον λόγο για τον οποίο του κόπηκε!
